African Independent Television, AIT, has sacked at least 300 of its staff

According to reports, the sack took place today and its believed to have been directed by its owner Raymond Dokpesi who allegedly signed the letters for the disengaged staff.
The exercise was said to have been done to allow a repositioning of the media organisation. AIT, which is part of the DAARS Communications Limited, owes backlog of staff salaries which some put at between five to 13 months.
This comes barely 24-hours after The Sun newspapers purged several of its staff, including senior editorial members.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.